Thursday 17 December 2015

Cat and Bird Manicure with Moyra Plate










Hello my lovelies!
I finally used one Moyra plate that I love soooo much!!!
I started with two coats of white polish and I made a gradient mani with Mi-ny Giotto 57, Mi-ny Warhol 58 and Kiko 332.
So, I prepared some stamping decals with various patterns from Moyra Stamping Plate 04 Animalistic. I used Konad Black as stamping polish and I painted the decals with a lot of polishes!!!
It seems a vernal manicure...but I love cats, butterflies, birds and flowers and I put them together in the same manicure!!!
These plates are sold HERE but they ship only in Hungary.
If you  would like to order, you can contact Moyra via Facebook message for further details and can you pay by PayPal. They will set up a web shop for their plates with international shipping very soon!!!
You can see the video tutorial below!





Ciao mie care!
Finalmente ho usato una delle piastre Moyra che mi piace tantissimo!!!
Ho iniziato con due mani di smalto bianco e ho fatto una manicure sfumata con Mi-ny Giotto 57, Mi-ny Warhol 58 e Kiko 332.
Quindi,  ho preparato alcuni stamping decals con vari disegni della piastra Moyra 04 Animalistic. Ho usato Konad nero come smalto per stamping e ho dipinto i decals con un sacco di smalti!!!
Sembra una manicure primaverile ... ma io amo gatti, farfalle, uccelli e fiori e li ho messi insieme nella stessa manicure!!!
Queste piastre sono vendute QUI, ma spediscono soltanto in Ungheria.
Se desiderate ordinare, potete contattare Moyra via Facebook con un messaggio per avere ulteriori dettagli e potete pagare con PayPal. Essi apriranno molto presto un web shop per le loro piastre con spedizione internazionale!!!
Potete vedere il video tutorial qui sotto!




Gradient Polishes and  Stamping polish:  
Wet n Wild French White Crème,  Mi-ny Giotto 57, Mi-ny Warhol 58, 
Kiko 332 and Konad Black



Cat: 
Wet n Wild French White CrèmeKiko 329, Kiko 211, Kiko 375 
and Kiko Mirror 627



Butterfly:
Kiko 332, Kiko 339, Michela Valenti 25 and Mi-ny Giotto 57



Bird and Flowers:
Kiko 238, Kiko 355, Layla CE42, Kiko 370, Kiko 391, Kiko 376 and Kiko 288.



Moyra Stamping Plate 04 Animalistic




Video Tutorial:






What I used:

Cosa ho Usato:



  1. Base: Layla Rocky Nail
  2. Base Polish: Wet n Wild French White Crème
  3. Gradient Polish: Mi-ny Giotto 57, Mi-ny Warhol 58 and Kiko 332
  4. Stamping Plate: Moyra Stamping Plate 04 Animalistic
  5. Stamping Polish: Konad Black
  6. Stamping Decal: CATWet n Wild French White Crème, Kiko 329, Kiko 211, Kiko 375 and Kiko Mirror 627 - BUTTERFLY -Kiko 332, Kiko 339, Michela Valenti 25 and Mi-ny Giotto 57- BIRD AND FLOWERS - Kiko 238, Kiko 355, Layla CE42, Kiko 370, Kiko 391, Kiko 376 and Kiko 288.
  7. Top coat:  Essence Quick Dry 


No comments:

Post a Comment

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*