Wednesday 5 November 2014

Fall Manicure With CiCi-SiSi Plate













Hi girls! Here is another autumnal manicure! I used as base  Pupa 039 Holographic Taupe.  I love this holo polish very very much and I think it's perfect for this season!!! I stamped over with Essence special polish  black  and Cici&Sisi plate 03 (First Set).  After that, I used the LeadLight Technique.......namely, I  painted over the stamped  image with some polishes mixed with clear polish (Essence Colour & Go191 "Love Is In The Air", Kiko280, Kiko240 and Essence Guerilla Gardening 01 "I'm The Moss"). Finally I applied the top coat.





Ciao ragazze! Ecco un'altra manicure autunnale! Ho usato come base Pupa 039 Holographic Taupe. Adoro questro smalto holo e penso che sia perfetto per questa stagione!!! Ho timbrato sopra con lo smalto speciale per stampare  nero di Essence e la piastra  Cici&Sisi  03 (primo set). Poi ho usato la tecnica LeadLight ....cioè ho dipinto l'immagine stampata con alcuni smalti mescolati con smalto trasparente (Essence Colour & Go191 "Love Is In The Air", Kiko280, Kiko240 and Essence Guerilla Gardening 01 "I'm The Moss"). Per ultimo ho applicato il top coat.




Here I mixed a drop of nail polish with one or two drops of clear polish 
(or top coat if you prefer).
_____
Qui ho mescolato una goccia di smalto con una o due gocce di smalto trasparente 
(o top coat se preferite).




Pupa 039 Holographic Taupe, Essence Colour & Go191 "Love Is In The Air", 
Kiko280, Kiko240, Essence Guerilla Gardening 01 "I'm The Moss" and Essence
 Matt Nail Art Stampy  Black




CiCi&SiSi 03 (First Set)




I remind you my LeadLight Technique video  tutorial:
_____
Vi ricordo il mio video tutorial sulla tecnica LeadLight :




Here is Cici&Sisi Set 1 and Set 2 review:
_____
Ecco la recensione di Cici&Sisi Set 1 e Set 2:





What I used:

Cosa ho usato:

  1. Base: Pupa 039 Holographic Taupe
  2. Stamping Plate: CiCi&SiSi 03 (First Set)
  3. Stamping Special Polish: Essence Matt Nail Art Stampy  Black
  4. LeadLight Polishes: Essence Colour & Go191 "Love Is In The Air", Kiko280, Kiko240 and Essence Guerilla Gardening 01 "I'm The Moss"
  5. Top coat: Essence Quick Dry and then Essence XXXL Volume 

4 comments:

  1. Questa nail art autunnale è davvero molto bella, ti faccio i miei complimenti!

    ReplyDelete
  2. Questo genere di nail art autunnali con le foglie mi piace tantissimo, e la tua versione non è da meno. Come sempre sbavo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha!!!! Sei simpaticissima!!!! Ti ringrazio tanto ♥♥♥

      Delete

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*