Friday 26 September 2014

Colour Alike 518 And Pueen Encore Plate








 

Hi Everyone! 
Here is a Stamping Mani I created using Pueen Encore SE04B! What are the colors I used? As  base coat I have chosen Colour Alike 518, while as stamping polish I used a franken polish that I made some days ago....It's funny try to create nail polishes!!!! 
You never know what can be the results *___*. I added the top coat and some rhinestones...et voilà!!!



 Ciao a tutti! 
Ecco una Stamping Mani che ho creato utilizzando Pueen Encore SE04B! Quali sono i colori che ho usato? Come mano di fondo ho scelto Colour Alike 518, mentre come smalto per stampare ho usato un franken polish che ho fatto qualche giorno fa .... E 'divertente cercare di creare smalti !!!! 
Non sai mai quale sarà  il risultato * ___ *. Ho aggiunto il top coat e alcuni strass ... et voilà !!!



Colour Alike 518



Colour Alike 518 and a franken polish


Pueen SE04B



What I used:

Cosa ho Usato:

  1. Base: Colour Alike 518
  2. Stamping Plate: Pueen Encore SE04B
  3. Stamping Special Polish: Franken polish light coral
  4. Top coat: Essence Quick Dry and then Essence Gel Look 

Have a nice weekend!!!!

4 comments:

  1. I Colour Alike sono stupendi, hanno mietuto un sacco di vittime in Italia.
    Mi piace molto l'accoppiata con il creme pesca <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E' vero...sono stupendi questi Colour Alike!!! Non hanno un grandissimo effetto ma sono comunque belli....e poi costano davvero poco!!! Ne ho comprati un po' e non vedo l'ora di provarli tutti!!!! *____*

      Delete

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*